Tuesday, November 30, 2004

terikat sudah satu pasangan

Bismillah.....Alhamdulillah...ader lg masa tuk aku update blog. well, someone has just gave credit to my blog....heh , thanks kak ...naik semangat nak update blog ni slalu....

Dalam 4 hari lepas ni, banyak benda yg aku buat ..dr jd pengapit, beraya ke umah member dan makan dengan old skollmate....heh, ye lah...dlm 4 hari tu jee aku ada masa free...sebelum ni masa free aku tak menentu, bile org lain cuti weekend aku keje, bile aku cuti org keje....nak buat camana kan, dah nama pun keje shift....so cuti 4 hari yg lepas yg kebetulan pun jatuh masa weekend, aku gunakan laa kesempatan sebaik baiknya..hehehe.

hari sabtu lepas mmg hari bertuah tuk ex rummet aku, cord yg menamatkan zaman bujangnya...isk baru 23 dah kawen??? ke aku yg "dah 23 tak kawen kawen lagi??" hehe..tp aku still rasa masih lg mentah tuk bende tu sume...tah laa..mungkin sbb aku yg lahir lambat kut drpd bebudak lain yg sebaya ngan aku....huhuhu. Hari sabtu tu jugak hari bertuah tuk aku sbb first time jd pengapit...sbb kira org ketiga penting laa lepas pengantin lelaki n pompuan hahaha...tp segan tu mmg laa ader, apa taknya...org sume duk perhati kita jee...especially masa makan beradap...mau 8 9 kamera depan kitaorang...cuba bayangkan kalo tetibe jadi pape kan...tertumpah air kee, tak kee malu sekampung huhuhu.....tp Alhamdullilah, sampai abis majlis, tak ada perkara tak elok berlaku...semuanya lancar belaka... masa majlis tu pun aku terfikir sekali sakala, seakan tak percaya yg cord dah pun kawen...nida pun.....rasa macam dah tua dah...heh tp majlis tu mmg best jugak laa...sbb ramai member member universiti hadir sama.....well cord, aku doakan semoga perkahwinan dengan nida bertahan sehingga ke akhir hayat..InsyaAllah..

lepas majlis walimatulurus tu kitaorang gi laa kejap tengok menara condong kat teluk intan tu...aha..lupa nak bagitau...kenduri diorang di teluk intan, ye laa..nida kan org teluk intan, kenduri belah laki pulak dlm disember ni tak silap....di terengganu, kampung cord sendiri....tp mmg aku tak pat pegi lah yg di terengganu tu....jauh + kerja ...heh, kitaorang balik ke kl lepas melawat menara condong tu...kitaorang tu sapa??? dlm kete sekali ngan aku, termasukla arip, funzool ngan helmi. tp masa balik kl tuu pun kitorang berkonvoi dengan lagi 2 kete budak pompuan.....heh, nama jee pompuan..tp bawak kete cam minah rempit...kui kui kui, betul tak mar, naj??

hari ahad pulak aku gi umah terbuka faiez...sorang lagi member baik aku di univ. masa alpha level, slalu makan sama sama, gi jusco same same, tengok citer hindustan same same hahaha... masa kt umah faiez, ramai laa jumpa member univ/telekom yg lain, terutama yg slalu berfutsal sekali hahaha...thanks faiez.. masa malam tu pulak...aku jumpa old skollmate yg belajar kat UIA...memula takder plan pun nak jumpa...tp arip laa jd mastermind dier......paksa aku jumpa budak tu jugak, aku bukan ape..segan jee..ye laa dah lama tak jumpa kan...tp apapun best gak dapat jumpa...hehehe, thanks to arip budak tu pun nampak lain skit dr masa aku jumpa dier last dlm 6 bulan lepas tak silap....nampak kurus dan cun gak wakakaka....

rite...sampai sini je laa kut blog ni...setakat ni..aku pun tengah pening kepala memikirkan kerete aku tu...rasa cam ader prob kat tayar dier, sbb masa malam jumpa budak UIA tu...aku terlanggar bumper...masa tuu kete tengah laju....tp bukan salah aku..salah DBKL or JKR laaa sbb tak cat bumper tuuu...dah laa malam, ...tak bercat kuning pulak....mana aku nampak....buat aku malu jee dgn budak UIA tu.....hampehh.....ni sume samy vellu laa ni....cakaapp banyak..keje yellek....heh...ok till we meet again.....


No comments: