Monday, November 08, 2004

berkongsi pendapat ..

Bismillah...hummm..jam sekarang pukul 3.40 pagi....kurang sejam lagi tuk aku bersahur...aku baru je habiskan laporan statistic tuk bulan oct ...patutnya aku kene siapkan sebelum 5/11..tp ape bole buat...tak banyak source aku ada...harap harap bos terimalaa seadanyee ek....aku janji ...pasni akan aku pastikan perkara sebegini tak berulang.....heh, yup...harini aku shift mlm...tu yg aku ader banyak masa nak abiskan report..update blog...chatting ngan maz..haha...yeah..maz is one of my 'grand daughter' since 2002 lagi...banyak kenangan kami lalui....dier jugak laa sama sama ngan aku bangunkan PBMKM dulu...tanpa dier tak pastila aku boleh guide PBMKM tu ke tak...humm..tapi tak lupa jugak pada yg lain, Syaz( grand daughter gaks..), afwan, wawa, gin, illa, intan, bu, adios, nurul, noreen, syida, ina, azmi, munzir, qama, munzir rahim, waklan, kurtwear, abg dollah, pakwan, funzool....dan sume ajk ajk program ...yg telah sama membantu membangunkan persatuan kontroversi tuu...hehe...tp walaupun kontroversi, sudah 4 negara dijelajah....dan ni nak masuk ke limee....syabas PBMKM. ....

humm,,, siang tadi aku takder laa banyak buat bende sangat....heh, lagipun nak buat bender ape pun dah bangun pun kul 2...kui kui kui...sbenarnye aku bukan laa jenis bangun lambat pun...tp sbb keje aku jenis shift basis...masa tido aku pun dah tak teratur....huhuhu....so pas bangun kul 2 ..tuu (tu pun sbb funzool call) aku ngan funzzoll, guess dan andy pegi laa lawat jln masjid india...kitaorang pun tak tau apsal nak gi sana.....aku tanye zooll ape kita nak buat kat sana ..ader kee patut zull cakap nak gi usha awekk..huhuhu ..tp tu laa...kalo dah pegi takder tujuan..mmg rasa buhsan skit laa...andy pun dah mabok semacam jee...ye la, dah mengharungi ribuan manusia yg tengah shopping last kopek tuk raye...mana laa tak mabokk kan...hahah...tp ape pun dapat laa kitaorang buang masa sampai nak dekat waktu buke..takder laa hari ni aku rasa lama sanagat....

humm...start minggu ni..dah ramai dah yg dah start cuti rayee..bebudak mmu dah start balik umah..aku pulak?? still tengah tunggu confirmation bile bos nak bagi confirmation cuti aku..ader kee patut dier suh sume org isik dulu jadual, time biler nak amik cuti...jgn apply dlm system dulu...iskk...suspen laa jadiknyee...tah tah raya ni kene keje...uihh mampuih laa ...tp aku dah plan...kalo jadi situasi camtu aper nak buat....haha...setakat ni sorang jee tau plan aku...sorang yg aku masih tak kenal hati budinya...mintak mintak laa takder problem ekk..

urmm...aku tepikir nak ubah blog ni jd menarik skit..cam blog maz, the merilyiess (camane nak sebut tah)...tp aku takder masa sgt nak explore...ni pun curik masa time takder keje.......huhu....nnt laa aku uploadkan gambar gambar kenangan aku dr tahun 1981 - 2004....

2 comments:

Fauzianita MY said...

hadi...sampai hati ye...dalam byk² nama utk PBMKM...tertinggal nama saya...but nvm, maybe i did not help you that much...:)

baby kiko said...

Salam..hrp2 cam2 la..amin..