Saturday, November 06, 2004

hari ke 23...Ramadhan

Bismillah...Sesungguhnya aku bersyukur sangat sangat sbb sampai hari ini masih lagi aku dikurniakan nikmat berpuasa oleh NYa..humm...ni lah first time aku tulis blog...baru je create td...bukan ape...aku tengok kawan kawan aku suma ader blog memasing...diri sendiri pun jadi teringin....

masa aku tulis ni...aku kat opis...baru je lepas buke pose...hari ni shift petang sampai mlm...macam ni laa keje shift...time org tengah seronok buka pose di umah..aku bukak poser kat atas meje opis...sib baik ader pasar ramadhan kat sebelah masjid bangsar...hari ni aku beli nasi ayam percik pedas....pelik pulak bunyik nye tp tu laa yg dier tulis kat papan tanda gerai tuu.....nasib baik masa tu hujan belum turun lagi.,...org pun tak ramai...bleh aku shopping ngan selesa :). ...masuk jee kete lepas tu ...terus ujan mencurah curah...huhuhuhu...sekali lagi Allah menyelamatkan ku.....humm...kalo laa aku tak keje hari ni...mmg laa ader member, alia ajak buke sekali....tp kat alamanda...kalo dekat dekat ngan JRC kee bolee laa aku tinggai keje kejap...tp kat alamanda..huhuhu..lagipun diorang nak sambut besday azila...sekali....heh..sorry la azila k..tak dapek nak join...anyway heppi besday....ramai betul member aku yg besday nye bulan ni......7hb ada, 14 hb ade, 26 hb ader.....tp yg paling penting besday aku pun jatuh bulan ni gak..haha...baru je nak masuk 23...kire ader masa lagi laa aku nak pikir hala tuju hidup nii....

hummm lagi 7 hari nak raye...aku risau tengok bini aku tuu tak diservis servis...heheheh ...rilek jgn salah faham....bini aku adalah kete aku.....bini betul masih vacant....haha...bukan aku tak nak servis bini aku tu..tp nak tunggu meter dier cecah 5000KM.....sekarang baru 4700++...nampak gaya nye kene laa aku aktif bergerak tuk sampai 5000k tuu...humm, last week aku dah beli baju raya merangkap baju yg aku akan pakai tuk kenduri member aku, cord...biasa laa jd pengapit niii kene laa jadi cerewet skit...sib baik laa ader ita sekali..partner pengapit aku nnt tolong carikkan baju tu sekali...susah gak nak cari kaler ungu cair...tp Alhamdullilah ...jumpa gak baju tu kat Semua House....

humm...aku harap sgt dapat kumpulkan kawan kawan aku masa raye...so kengkawan...jemput datang ke umah ok....semoga semua kawan kawan aku serta aku sendiri beroleh kemenangan dlm bulan Mulia ni....ws. sebagai tatapan semua..lihat dan bersyukurlah kita yg ada di negara tercinta ini..

No comments: