Wednesday, November 24, 2004

Alhamdullillah, entering the 23rd year on the earth

Bismillah...
hummm...Alhamdulillah...Syukur kepada yang Maha Esa kerana dengan limpah kurnia dan rahmat nya, dapat aku menghirup udara lagi sehingga memasuki usiaku ke 23...walau banyak dosa aku di dunia tp Dia masih lagi melimpahi rahmatnya ke atas ku....terima kasih juga utk rakan rakan yg telah memberikan besday wishes .... dah 20 min. past 12 midnight 4 msgs aku dapat ...menandakan betapa rakan rakan ku mengingati diri ku....thanks to Iman, Maz, Wak lan, n syaf....i am really appreciate those friendship signs by them...

mlm ni aku bekerja night shift sampai pg sok...memandangkan takder satu report call pun..so aku pun grab the opportunity tuk melakarkan blog berharga ni....humm minggu ni still dlm mood raya tuk semua org tapi tak bagi aku.....aku rasa hari hari yg berlalu cam hari yg biasa saja .... mungkin sbb aku takder masa utk gi beraya rumah member member...humm nak buat camana...kerja lebih utama...hari jumaat ni aku akan bertolak ke Teluk Intan...kawan aku kawen...Cord n Nida.....Alhamdullilah...aku tumpang gembira ngan pertalian yg bakal dibentuk tu.....mudah mudahan hingga ke akhir hayat mereka...yg lagi buat hari tu berharga...aku kene jd pengapit tuk pengantin lelaki...uhh...1st time dlm sejarah...segan?? urmm...aku rasa drpd segan baik aku grab peluang tu tuk rasa sendiri, tengok sendiri camana suasana bile sesama generasi aku mula melangkah ke alam baru tu....huh..dapatkah aku merasai benda yg sama satu hari nnt??...tu suma aku serahkan kepada Ilahi...anyway cant wait for the day to arrive..

bercakap pasal target aku lepas mencapai usia 23 ni...aku nak usaha keras....aku target nak sampai tahap top management satu hari nnt....aku target nak amik MBA , belajar selok belok perniagaan...aku target nak curahkan sesuatu utk anak bangsa sendiri...aku target nak memperbaiki diri aku dr segala kekurangan yg aku hadapi sekarang...aku target nak kerjakan haji satu hari nnt....hummm macam macam lagi yg aku target......aku betul betul berharap dpt mencapai target target ni.....aku berdoa pada yg Esa makbulkan segala target target ku tu....InsyaAllah...dan aku harap aku dan rakan rakan ku semua akan berjaya dlm bidang masing masing....:)

semoga kita semua beroleh kemenangan...Amin

No comments: