Thursday, November 11, 2004

mlm ke 28 Ramadhan

Bismillah...mlm ni dah masuk kali ke berapa tah aku tak bleh nak lelapkan mata...mungkin ni kesan daripada keje shift.....tp org lain yg keje shift ader problem macam aku ke???humm tah laa tak pasti pulak aku....apapun mlm ni dah masuk malam ke 28 Ramadhan......dah kira hujung hujung Ramadhan dah...cepat betul rasanya......kat Masjid td pun ..imam baca surah pendek pendek jeee....yelah...dah selamat Khatam AlQuran semalam, .. mmg diorang target nak khatam pada malam 27....humm, besok aku cuti lagi...deepavali..aku pun takder idea n plan nak buat aper...ingat nak bukak pose ngan member...tp member member aku sume dah start balik kampung ..ni laa time time borin org kl....takder nak balik kemana ...:))..hummm aku pun takder idea nak tulis aper...tuk semua ..tatapla gambar unik ni....heh...ader gaya artis kan....cayala fahmi......dier laa yg buat .....tp mmg kenangan manis laa masa tu...di Iran....

No comments: