Thursday, March 13, 2008

blank!

adeh...blank otak aku memikirkan dissertation ni. bile aku buat mula mula ok, then sampai satu tahap ade jadi blank dan tak tahu betul ke aku buat ni...nilah part yang paling susah sekali bab master ni, bile nak conclude. tambah pulak dengan demotivated yang amat sangat sbb buat sorang sorang pulak tu. Teringat zaman aku buat final year project dengan Mr Shahidul Islam dulu. Dia mmg lecturer yang best. Banyak tolong aku dr start aku cari title utk project sampailah grading utk paper aku. Sbb pertolongan dan tunjuk ajar dier la aku berjaya habiskan first degree aku.

Budak budak master yang lain dan mmg lost contact abis dah ni, walaupun keje satu company je...ramai yang dah kawen kut tu yang jadi senyap. aku tak tau laa sape antara kitaorang yang dah berjaya abiskan dissertation tu. sedar tak sedar dah 2 tahun berlalu sejak aku mula mula daftar untuk master in Enginering Telecomunication di UM bulan 8 2005. Tak sangka ramai budak budak batch aku gak yang register sekali. masa tu laa kenal bebudak lain cam intan, kak rem, zamie. kira best gak laa time tu sbb bile ramai yang kenal ni buat study group laa paling best....nak exam pun ramai ramai bukan sorang sorang...

AKu duk terpelengok lagi ni menatap paper paper yang dah download kat internet. Ikutkan hati nak je aku amik bulat bulat paper ni, buat bunga bunga sikit, bind dan hantar kat lecturer....tp ada laa suara baek dlm hati ni cakap buat senang tp kalo kene tangkap mmg naya beb... nak tak nak kene jugak buat tp mmg dlm keadaan senang demotivated lah...

Nak pegi minum jap, tenangkan fikiran, n try buat balik nnt....

No comments: