Friday, April 22, 2005

Maulidur Rasul

Bismillah..
Selawat dan Salam kepada Rasullullah SAW, sesungguhnya maulidur rasul yg dipahatkan pada kalendar bertarikh hari ini mengingatkan kami tentang pengorbanan Rasullullah, yg telah menyampaikan serta menyelamatkan kami dari terkecuali dalam merasai nikmat agama Islam. Setinggi pujian dan kesyukuran kepada Allah yang telah menggolongkan kami di dalam golongan yg menerima hidayah Islam dan kami memohon kepada Allah agar ditetapkan hati hati kami agar tidak tersesat dari jalan Islam dan diselamatkan kami dari seksaan api neraka.

Petang tadi..
tak banyak yg aku buat, cuma lepas zuhur aku terus ke One utama..sbb dah janji nak main bowling ngan arip, funzool n azmi..ingat nak lepas tension dgn main bowling....rupenya tambah tension sbb asyik aku je dpt last..kui kui kui...nak wat camana kan..dah mmg tak reti main..tangan bangku...:P
then lepas tu aku terus ke mid valley, sbb dah janji ngan hazwan, syed mahathir dan mok......nak diskus tuk mini gathering batch 9798 bp di sg chongkak, ahad ni...Alhamdullilah...sibbaik ada depa ni suma.....nampak terurus skit perjalanan program tu....kalo tak sbelum ni ..mmg rasa cam tak sedap ati ja....cam tak menjadi jee program tu...tp InsyaAllah, dengan izin Allah, kita akan teruskan.

Sekarang ni...
aku takder wat apa, masuk online, check emel, takder yg menarik...baca blog shima...pun tak update..sbb dier outstation di penang...then bukak blog akmar...pun cam lama tak update...cuma ader plak terselit nama aku kat sana..heh..baru perasan...thanks akmar...tu je kut tuk mlm ni...jumpa di blog akan dtg..:D

No comments: