Sunday, January 15, 2006

2006 dah beb??

Bismillah...
Hmm...tak sangka dah 2006...rasa kejap je masa ni kan.....yg blog ni pun lama dah aku tak apdet...ramai yg suh aku apdet...hehh...tak sangka....ramai gak yg concern n sayang kat blog aku ni ekk....heh...thanks....

humm...
masuk tahun 2006 ni dah rasa cam tua laa pulak.....tahun ni patut dah 25tahun aku kat sini....kekadang rasa tak best pun ader gak... ye laa rasa cam dah tua erkk.....keje pun dah 2 tahun.....dalm 2 tahun ni dah 3 kali aku bertukar tempat keje...yg latest ni di TM jalan raja chulan,,,, lagi haru bile dengar....bulan 3 ni aku bakal bertukar tempat keje yg ke empat....iaitu di TM Cyberjaya.....huhuhu.....sabo je la

rasanya aku tak citer lagi tempat keje aku kat JRC ni kan.....ok...kat JRC ni aku ditempatkan di dalam unit International NOC (tp effectively by disember 2005, unit ni bertukar nama ke Global SAC). keje aku kat sana agak mencabar gak lah. keje aku ialah maintaining INMOCC system, iaitu system yang digunakan bagi International NOC untuk monitor switch dan transmission di remote part, macam stesen kabel dasar laut dan gateway....setakat ni keje aku ok rasanya....cume sumtimes mmg aku tak paham gak kekadang....tp aku pecaya kalo kita relaks and cube buat n banyak bertanya,,,mmg yg susah akan jadi mudah kan.....

Sambil keje yg melambak tu, aku kene jugak tumpu perhatian kat master program..Alhamdullilah, sekarang ni dah masuk semester ke 2....dan sems ni aku amik 2 subject jee.....tak larat aku nak amik 4 cam last sems....mmg tekanan abis..... welcome gak pada kengkawan aku yg turut serta ke program master eng in telecomm. ni .... kepada yg lelain...jom laa sesama kita sambung belajar....sebab sambung belajar ni mmg tak rugi ....malah kita mmg terasa keuntungan yg kita dapat.....masa first degree tu mungkin kita tak rasa sangat,... tapi bile kita dah keje...kita rasa macam macam yg kita belajar tu related ngan pekerjaan kita.....

tu je kut tuk masa ni....nnt aku cuba rajin kan diri tuk update selalu ek....

1 comment:

♥ WaWa Vtec ♥ said...

kalau pindah cyberjaya, jemput singgah opis saya..hehehe